Altamira, rok 11 765 p.n.e. Mieszkasz w jaskini razem z innymi łowcami. Każdego wieczora siedząc przy ognisku planujecie gdzie chcecie się udać następnego dnia w poszukiwaniu jedzenia, futer
i materiałów do wyrobu nowej broni. Na polowaniach napotykacie nie tylko tygrysy szablozębne, bizony czy niedźwiedzie jaskiniowe, ale równie często musicie się także zmierzyć z łowcami pochodzącymi z innych plemion. Ten, który zrobi wszystko najlepiej i zdobędzie największą chwałę zostanie nagrodzony tytułem najlepszego łowcy.
Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza do gry
28 kart łowcy
10 łowców
4 karty insygniów
30 żetonów terenów
120 kart broni
1 znacznik pierwszego gracza
1 znacznik pozwolenia na polowanie
instrukcja
Gatunek:
gry planszowe
Rodzaj gry:
strategiczne
Liczba graczy:
3 - 5
Wiek graczy:
od 12 lat
Czas gry:
60 min.
Edycja:
niemiecka
Instrukcja:
polska