CHINAChiny Rok 200 przed Chrystusem - w Chinach panuje niepokój i polityczna niestabilność, a państwo stoi na krawędzi wojny domowej. Siły Cesarza osłabły w wyniku zwiększonego wpływu żądnych władzy lokalnych książąt. Nieustanne walki ucichnąć mogą tylko z jednego powodu - nadejścia nowego Cesarza.
Zagrywając karty, gracze wznoszą domy rządowe i wysyłają emisariuszy na regionalne dwory. Zyskują punkty zwycięstwa za umiejętne stawianie domów, podobnie jak za udane przymierza między ich emisariuszami.
Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą punktów na końcu gry. W przypadku remisu zwycięża ten spośród remisujących, który ma więcej elementów (domów, emisariuszy i fortyfikacji) w zapasie.
Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.
PUDEŁKO ZAWIERA:
57 kart regionów (w pięciu kolorach) 100 domów (po 20 w każdym z 5 kolorów) 45 emisariuszy (po 9 w każdym z 5 kolorów) 5 kart punktów 5 fortyfikacji 9 żetonów punktacji 1 pionek Cesarza 1 plansza do gry instrukcja