Opis: Dice Town Sklep: Aratak Centrum Rozrywki Wesoła gra dla entuzjastów szybkiego bogacenia się
Para! Kareta! POKER!!
Będziesz wydobywał złoto w kopalni, czy może obrabujesz bank?
Uważaj tylko na przebiegłe panienki z saloonu, które mogą Cię w
mgnieniu oka pozbawić tego, co właśnie zarobiłeś! Zwłaszcza, że na
przekupnego szeryfa nie bardzo możesz liczyć... ale zawsze możesz
liczyć na doktora Pechuńcio, który da Ci przydatny drut kolczasty, na
lewo zdobytą kasę albo przydatny przedmiot, który jeszcze przed chwilą
leżał w magazynie lokalnego sklepu...
W grze Dice Town to, gdzie wyruszysz po bogactwo, determinowane jest
poprzez rzut kośćmi pokerowymi. W serii rzutów, licząc na szczęście
albo na bardzo pomocne karty manipulujące wynikami, staracie się
osiągnąć pożądany układ. Oczywiście może się okazać, że przeciwnik nas
przechytrzył albo blefował znacznie lepiej. Lub po prostu miał więcej
szczęścia. Nic to, następnym razem mu pokażesz!
Dice Town to wesoła, dynamiczna gra, tocząca się w serii rund,
gdzie kluczem są rzuty kośćmi pokerowymi. Zmieniająca się sytuacja,
duże możliwości, odgrażanie sobie i wspólny śmiech gwarantują, że do
tej gry będziesz wracać często i bardzo chętnie.
Na czym to polega?
Każdy z uczestników otrzymuje kubek z pięcioma kośćmi pokerowymi
oraz osiem dolarów. W każdej turze gracz rzuca kośćmi i, w zależności
od rezultatu, obejmuje kontrolę nad rozmaitymi kluczowymi miejscami w
Mieście Kości, które pozwalają mu wykonywać akcje związane z tymi
lokacjami.
Podczas tury wszyscy gracze potrząsają
kubeczkami i wyciągają wszystkie kości poza jedną, którą się odkłada.
Powtarzają ten proces z pozostałymi kośćmi, dopóki na stole nie
znajdzie się wszystkich pięć kości. Gracze mogą zachowywać więcej niż
jedną kość, lecz za każdą dodatkową płacą jednego dolara. Następnie
sprawdza się lokacje:
W kopalni złota gracz o największej ilości „9” może wziąć jeden samorodek za każdą wyrzuconą przez siebie dziewiątkę.
W banku uczestnik o największej ilości
„10” może obrabować bank i zabrać wszystkie znajdujące się tam
banknoty. W momencie zakończenia gry każde dwa banknoty oznaczają jeden
punkt zwycięstwa.
Gracz posiadający najwięcej waletów
idzie do sklepu wielobranżowego i ciągnie tyle kart, ile miał waletów,
zostawiając sobie jedną. Karty te mogą zapewnić od jednego do ośmiu
punktów, albo też upoważnić gracza do wykonania dwa razy pod rząd akcji
salonu lub sklepu wielobranżowego. Należy umieścić kość z rezultatem
wybranym przez gracza pod kubeczkiem albo ukraść cztery dolary innemu
uczestnikowi. Jest też wiele innych kart tego rodzaju, które dodają
pikanterii grze.
Uczestnik posiadający najwięcej dam
zyskuje sobie przychylność dziewczyn i wykorzystuje ich wdzięki, aby
okraść przeciwnika. Może mu zabrać tyle kart, ile wyrzucił dam, po czym
zatrzymuje jedną i zwraca pozostałe.
Gracz o największej ilości królów staje
się nowym szeryfem. Decyduje kto wygrywa w przypadku ewentualnych
remisów, lecz na jego osąd można wpłynąć za pomocą samorodków, kart
bądź pieniędzy.
W ratuszu miejskim gracz, który wyrzucił
najlepszy wynik pokerowy otrzymuje akt własności, który jest wart od
jednego do pięciu punktów zwycięstwa.
I wreszcie, jeśli uczestnik nie wygrał
nic w danej turze, może odwiedzić doktora Pechuńcio, u którego może
wybrać jedną z następujących rzeczy:
- wyposażyć się w drut kolczasty – otrzymuje wtedy dwa akty własności, których nie można mu ukraść;
- wyciągnąć pierwszą kartę z puli w sklepie wielobranżowym;
- wszyscy pozostali gracze muszą dać mu po dwa dolary;
- as sprawia, że otrzymuje po samorodku od co drugiego gracza.
Gra kończy się w momencie, w którym w
kopalni nie ma już samorodków, albo też gdy wydano już wszystkie akty
własności. Uczestnicy podliczają wtedy punkty: po 1 za każdy samorodek,
po 1 za każde dwa dolary, 5 dla tego, kto w danej chwili jest szeryfem,
zaś każda karta sklepu wielobranżowego oraz aktu własności daje tyle,
ile jest warta.
Zawartość pudełka:
1 plansza;
19 kart sklepu wielobranżowego;
25 kart aktów własności;
5 kubeczków na kości;
25 kości pokerowych;
43 banknoty 1-dolarowe;
30 złotych samorodków;
1 karta odznaki szeryfa;
instrukcja.
W grze występują elementy w języku angielskim,
ale nie są one istotne dla gry (są to np. nazwy kart czy obszarów na planszy) -
- wszystkich niezbędnych do gry informacji dostarcza
polska instrukcja.
|