Oto ostateczne wyzwanie! Wczoraj Doktor Klucznik wrócił do domu z corocznego spotkania doktorów magii i zauważył, że zablokował drzwi do swojego zamku przy pomocy magicznego zaklęcia. Niestety jednak zapomniał zaklęcia służącego do ich ponownego otwarcia. W odświeżeniu jego pamięci może pomóc tylko jedna rzecz – magiczny eliksir przywracania pamięci. Niestety, eliksir, którego mu potrzeba leży gdzieś w zamku. Jak więc Doktorowi uda się przejść poprzez zaczarowane wrota? Na szczęście znajduje on w swojej kieszeni woreczki z magicznymi kluczami. Czy one mu pomogą?
Z Twoją pomocą na pewno!
Do gry nie jest wymagana znajomość języka niemieckiego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 Doktor Klucznik
60 magicznych kluczy w pięciu kolorach
5 magicznych woreczków
1 plansza
4 flaszki z eliksirem (w czterech kolorach)
13 kart komnat
20 kart eliksirów
1 instrukcja
Gatunek:
gry planszowe
Rodzaj gry:
rodzinne
Liczba graczy:
2 - 5
Wiek graczy:
od 6 lat
Czas gry:
20 - 30 min.
Edycja:
niemiecka
Instrukcja:
polska