Opis: Magestorm Sklep: Aratak Centrum Rozrywki Magestorm
Potężni magowie na czele wielkich armii.
Magestorm to pierwszy produkt nowej serii
gier planszowych w realiach fantasy, gdzie na czele fantastycznych armii
stają niezwykle potężni, zdolni do kontrolowania żywiołów magowie.
Fantastyczne uniwersum
Akcja gry osadzona jest w Aleen - świecie dwóch słońc, w którym magia
przenika całe lądy i morza, pulsując w trzewiach gór i unosząc się wraz
z wiatrem. Po tysiącleciach życia w Zachodnim Kontynencie, ludzie
powracają do Tys, zostawiając za sobą zniszczone przez wojnę pustkowia.
Okazuje się jednak, że nie są mile widziani na obszarze Starego
Kontynentu, którego mieszkańcy błyskawicznie reagują na przybycie
najeźdźców.
Krwawe walki między różnymi frakcjami toczą się w cieniu potężnych
magów, którzy korzystając z niezwykłych zdolności i zaklęć wspierają
swych śmiertelnych sojuszników, dążąc przy tym do realizacji osobistych
celów.
Magowie to niezwykle potężne byty, a manifestacje ich niesamowitych
mocy są w stanie odmienić losy świata Magestorm. Każdy z występujących w
grze magów dysponuje odmiennymi zdolnościami, daje więc zupełnie inne
wrażenia i niepowtarzalny repertuar możliwości podczas bitew.
Łatwa do opanowania i grywalna mechanika
Mechanika gry jest intuicyjna i łatwa do opanowania. Każdy z
uczestników rozgrywki wciela się w dowodzącego armią maga, który prócz
wydawania rozkazów jednostkom, zalewa pole bitwy falą potężnych zaklęć.
Armia podzielona jest na jednostki złożone z żołnierzy
reprezentowanych w grze przez plastikowe figurki osadzone grupami we
wspólnych podstawkach. Ich charakterystyki oraz specjalne zdolności
wyrażone są na kartach za pomocą ikon i wartości liczbowych.
Podczas rozgrywki mag rzuca swoje zaklęcia za pomocą specjalnej
planszy, która w formie diagramu obrazuje aktualnie dostępne moce. Każda
runda przynosi magowi nową porcję energii magicznej, którą może
odpowiednio rozdysponować sięgając po kolejne zaklęcia.
Każdy z występujących w grze magów dysponuje unikalną planszą, co
obrazuje różnice w sposobie władania magiczną energią i dostępie do
poszczególnych mocy.
Pole bitwy pokryte jest siatką dużych, heksagonalnych pól. Ruch
jednostek wykonywany jest przy użyciu systemu znaczników celu. Gracz
oznacza na planszy pole będące celem jednostki, zaś gdy wrogie jednostki
stają sobie na drodze, dochodzi do walki. Porównywane są zdolności
bojowe obu stron z uwzględnieniem modyfikatorów wynikających z terenu,
specjalnych zdolności i rzuconych zaklęć. Ostatecznie o inicjatywie i
powodzeniu ataków decydują rzuty kostkami.
Każda runda bitwy składa się z dwóch tur (po jednej na gracza). Tura
podzielona jest na cztery fazy: Faza Magii (nowe punkty mocy dla maga do
rozdysponowania na jego planszy), Faza Strategii (rzucanie zaklęć i
wydawanie punktów strategii), Faza Ruchu (przemieszczanie jednostek w
wybrane miejsca) oraz Faza Walki (rozstrzyganie ewentualnych walk
wywołanych w Fazie Ruchu).
Dziesięć scenariuszy
Rozgrywka Magestorm oparta jest o wybrany scenariusz
ilustrujący jedno z kluczowych wydarzeń z historii świata Aleen. Każdy z
dziesięciu zawartych w zestawie scenariuszy opisuje bitwę, skład każdej
z armii, dowodzących nimi magów, a także wygląd pola bitwy, czas jej
trwania i warunki zwycięstwa (przebicie się przez linie wroga z jak
najmniejszymi stratami, eskorta karawany itp). Kolejne scenariusze
oferują coraz wyższy poziom trudności.
Wygrywa gracz, który jako pierwszy osiągnie opisane w scenariuszu warunki zwycięstwa.
Niezwykłe emocje
Opanuj arcy potężne moce jednego z czterech magów i stań na czele
fantastycznej armii w wielkiej bitwie. Kluczowe na drodze do zwycięstwa
będzie znalezienie optymalnej strategii przy łączeniu militarnej siły
wojsk i potężnej mocy rzucanych zaklęć.
Magestorm to planszowa gra strategiczna dzięki
której stoczycie wielkie bitwy w niezwykłym świecie fantasy. Emocje i
niezapomniane wrażenia zapewnia atrakcyjne uniwersum, efektowne
wykonanie produktu oraz szybka i grywalna mechanika.
Zawartość pudełka:
Księga Zasad
Księga Scenariuszy
Plansza do gry
4 Plansze Magów
4 karty Magii
2 karty Armii
167 żetonów i znaczników
46 żetonów Terenu
8 plastikowych znaczników obiektów
100 plastikowych figurek
24 plastikowe podstawki
24 sztandary
1 kartę z naklejkami
120 kart
2 kości sześciościenne
Uwaga! W grze znajduje się niewielka liczba elementów
z napisami w języku angielskim
(np. niewielka liczba kart), jednak znajomość tego języka przez wszystkich graczy nie jest
wymagana do gry
- wszystkich niezbędnych informacji dostarcza
polska instrukcja.
|