Opis: Neuroshima HEX : Duel Sklep: PLANSZOWE.EU Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny parkował ciężarówką w jednym z magazynów.
Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia. Grupa bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe ściany.
A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec, i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło. Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w pole brutalnej bitwy…
Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.
Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.
Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transorterach.
Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.
PUDEŁKO ZAWIERA:
plansza do gry
35 żetonów armii Smarta
35 żetonów armii Vegas
4 znaczniki ran
2 znaczniki sztabów
4 znaczniki kontroli
2 czyste żetony zapasowe
instrukcja
Gatunek:
gry planszowe
Rodzaj gry:
strategiczne
Liczba graczy:
2
Wiek graczy:
od 10 lat
Czas gry:
30 min.
Edycja:
polska
Instrukcja:
polska |