|
Gry towarzyskie - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: Neuroshima Hex: Duel Sklep: Aratak Centrum Rozrywki Neuroshima Hex: Duel
Samodzielna gra dla 2 osób lub dodatek do Neuroshimy
Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na
ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili
dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe
silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny
parkował ciężarówką w jednym z magazynów.
Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał
karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka
zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia. Grupa
bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne
ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe
ściany.
A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec,
i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie
nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku
żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło.
Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w
pole brutalnej bitwy…
Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX.
Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie
oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona
do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.
Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali
się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli
nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek –
Agitatorów.
Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół
maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na
pola walki w szczelnych transporterach.
Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada
nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne
miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii
potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.
Zawartość pudełka:
35 żetonów armii Vegas
35 żetonów armii Smart
znaczniki armii
znaczniki "przejęcia"
plansza dla 2 graczy
instrukcja
|
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|