|
Gry towarzyskie - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: Stronghold Sklep: Aratak Centrum Rozrywki Stronghold
Epickie starcie na murach
- Nie utrzymasz twierdzy, Mark. – Berger odwrócił się od okna i
wolno podszedł do stołu, przy którym stał porucznik Mark Tavić. –
Skanja upadnie, wiesz o tym, prawda?
Komendant patrzył na rozłożone na stole mapy i raporty
zwiadowców. Cóż miał odpowiedzieć? Że wie? Że tak, tej fali wojsk nie
sposób jest się przeciwstawić? Że twierdza upadnie w ciągu dwóch,
najdalej trzech dni? Że wszystko już stracone? Tak, wiedział o tym.
Obaj o tym wiedzieli. Za kilka dni wleją się tu hordy orków i wyrżną w
pień każdego kto stanie im na drodze. O czym tu było mówić. O
żołnierskim obowiązku? O odwadze, honorze, o tym, że wszyscy tu
jesteśmy odpowiedzialni za całą Agarię? Żeśmy dla tej chwili żyli, dla
tego właśnie momentu chwały. Te kilka najbliższych dni zadecyduje o
tym, jak nas zapiszą kroniki. Całe życie mogłeś stracić na puste czyny,
mogłeś być pijakiem, łajdakiem, nikim, lecz teraz nadchodziła chwila,
by odmienić to wszystko. Stanąć na murze i wytrwać. Stanąć na murze i
dać odpór wrogowi tak długo jak to tylko możliwe. Stanąć na murze i
wpisać się do historii. Zachowa te słowa dla żołnierzy,
którzy będą musieli uwierzyć w niemożliwe i stanąć do walki o Skanję.
Tu, teraz nie były potrzebne. Znali się z Bergerem od lat. Nie musieli
nic mówić. Wszystko było wiadome.
Stronghold jest grą planszową przeznaczoną dla 2-4
graczy, która opowiada historię oblężenia twierdzy Skanja na zachodzie
Agarii. Gracze dzielą się na obozy Najeźdźcy oraz Obrońcy i przystępują
do walki o to, jak kronikarze zapiszą tą bitwę w kronikach. Z każdą
upływającą turą Najeźdźca traci jeden Punkty Chwały na rzecz Obrońców,
których dzielna postawa skrzętnie odnotowywana jest w annałach.
Unikalne, niespotykane w innej grze reguły Punktów Chwały decydują o niezwykle emocjonującym przebiegu rozgrywki - Najeźdźca
zdobywa Punkty Chwały za szczególnie epickie, spektakularne natarcia,
podczas gdy Obrońcy traci Punkty Chwały za każdym razem, gdy dokona
czynów niehonorowych, niechwalebnych, takich jak przystąpienie do
negocjacji czy wysłanie do walki wieźniów tkwiących w lochach! Sytuacja
zmienia się dramatycznie z każdą kolejną decyzją graczy!
Plansza do gry przedstawia twierdzę oraz okoliczne ziemie. W trakcie gry kolejne oddziały wojsk Najeźdźcy podchodzą
pod mury starając się sforsować obronę Agaryjczyków. Ponadto w każdej z
sześciu faz tury Najeźdźca walczy o wypracowanie przewagi, budując
machiny oblężnicze, szkoląc wojska, ekwipując je, wydając im szczególne
rozkazy czy przywołując moce czarnej magii. Wybór odpowiednich narzędzi
ataku daje graczom olbrzymią satysfakcję, decyzja czy budować katapulty
czy postawić na wieże oblężnicze ma wpływ na przebieg całej gry!
Tymczasem na murach pojawiają się kotły z olejem, przed murami rodzą
się wilcze doły, zaś po blankach biegają dzielni bohaterowie – Obrońca
także ma wiele narzędzi do obrony.
Fala najeźdźców jest jednak niewyczerpana, w każdą turą pod mury podchodzą nowe wojska. Zaciekła walka trwa…
Zawartość pudełka:
plansza
woreczek
plansza Chwały
200 kostek wojsk Najeźdźcy
41 kostek wojsk Obrońcy
13 kostek Surowców
24 kostki Klepsydr
23 kostki Odcinków Murów
49 kart Faz
42 karty Machin
23 żetony Machin
21 żetonów Ekwipunku
15 żetonów Szkoleń
12 żetonów Rytuałów
5 żetonów Rozkazów
28 żetonów umocnień
29 żetonów Chwały
kolorowa instrukcja
|
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|