Opis: Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec Sklep: PLANSZOWE.EU Podczas gry wcielasz się w rolę chłopa żyjącego w XVII wieku, który hoduje owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają ci trzej parobkowie. Na początku ich głównym zajęciem jest budowa pomieszczeń do hodowli zwierząt, stawianie ogrodzeń wzdłuż pastwisk i renowacja gospodarstwa. Z biegiem czasu będą również przekształcać szopy na obory, a twoją starą chatę na piękny i nowoczesny dom ryglowy.
W każdej rundzie twoi parobkowie wykonują po jednej akcji.
Wszystkie możliwe do wykonania akcje zostały zilustrowane na planszy głównej. Należy pamiętać, że każda akcja może być wykonana tylko raz w trakcie rundy. Ważne jest zaplanowanie wykonania poszczególnych akcji w odpowiednich momentach, ponieważ gracze wysyłają swoich parobków do pracy na przemian.
Wygra ten, kto w trakcie gry zbierze najwięcej zwierząt oraz zbuduje najbardziej wartościowe budynki.
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza główna,
2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego gracza),
4 rozszerzenia gospodarstwa,
4 żetony Szopa (na odwrocie: Obora),
4 żetony budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą),
9 żetonów wielokrotności (4 drewna, 4 kamienie, 4 trzciny, 3x 4 owce, 4 dziki, 4 krowy oraz 4 konie),
1 żeton gracza rozpoczynającego.
po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony),
26 znaczników ogrodzenia,
22 owce,
16 dzików,
13 krów,
14 koni,
17 znaczników drewna,
15 znaczników kamienia,
5 znaczników trzciny,
10 znaczników żłobów.
1 notatnik (do liczenia punktów),
2 woreczki strunowe,
1 instrukcja.
Gatunek:
gry planszowe
Rodzaj gry:
strategiczne
Liczba graczy:
2
Wiek graczy:
od 10 lat
Czas gry:
ok 30 min.
Edycja:
polska
Instrukcja:
polska |